Ankara'da vatandaşların uzun süredir şikayet ettiği yürüyen merdiven arızaları, bu kez emekli Büyükelçi Murat Ersavcı'nın tepkisiyle yeniden gündeme geldi. Başkentin önemli ulaşım noktalarından biri olan İnönü Bulvarı'nda, Sayıştay karşısındaki üst geçitte bulunan yürüyen merdivenlerin sık sık arızalanması hem yayaların hem de bölgeyi kullanan vatandaşların tepkisini çekiyor. 41 yıllık devlet hizmeti boyunca Türkiye'yi çeşitli ülkelerde temsil eden Büyükelçi Murat Ersavcı, sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımlarla sorunun uzun süredir devam ettiğine dikkat çekti.
Sayıştay Önündeki Merdivenler Yeniden Gündemde
Ersavcı, yaptığı paylaşımda İnönü Bulvarı üzerinde Sayıştay karşısında bulunan üst geçidin yukarı yönlü yürüyen merdiveninin uzun süredir çalışmadığını belirterek, "Çok sayıda basamak çıkmak yayaları zorluyor" ifadelerini kullandı.
Bir başka paylaşımında ise aynı noktadaki merdivenlerin sık sık arızalandığını vurgulayan Ersavcı, özellikle çıkış yönünde vatandaşların önemli güçlüklerle karşılaştığını belirterek yetkililerden hızlı müdahale talep etti.
"Artık Ayıp Oluyor"
Sorunun devam etmesi üzerine yeni bir paylaşım yapan Ersavcı, "Bu sabah yürüyen merdivenler yine arızalı. Artık ayıp oluyor" sözleriyle tepkisini dile getirdi. Büyükelçinin açıklamaları, uzun süredir benzer sorunlardan şikayet eden Ankaralıların tepkilerini yeniden gündeme taşıdı.
Ankara'da Yürüyen Merdiven Şikayetleri Sürüyor
Başkentin farklı noktalarında bulunan üst geçitler, metro bağlantıları ve yaya geçişlerinde yer alan yürüyen merdivenlerin zaman zaman arızalanması vatandaşların gündemindeki yerini koruyor. Özellikle yaşlılar, engelliler ve çocuklu aileler, arızalanan sistemler nedeniyle ulaşımda güçlük yaşadıklarını belirtiyor. Vatandaşlar, geçici tamirlerin yerine kalıcı bakım ve onarım çalışmalarının yapılmasını isterken, arızaların tekrar etmemesi için kapsamlı bir çözüm beklediklerini ifade ediyor.

