Ankara’da toplu ulaşımı yakından ilgilendiren yeni bir düzenleme hayata geçiriliyor. EGO Genel Müdürlüğü, Ankara Valiliği kararı doğrultusunda Anadolu Meydanı ANKARAY istasyonunun geçici olarak hizmete kapatılacağını duyurdu.

İSTASYON 13.00 İTİBARIYLA KAPATILACAK

EGO Genel Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamaya göre, Anadolu Meydanı ANKARAY İstasyonu 27 Haziran 2026 Cumartesi günü saat 13.00 itibarıyla yolcu iniş ve binişlerine kapatılacak.

Kapatma işleminin geçici olduğu belirtilirken, istasyonun ne zaman yeniden hizmete açılacağına ilişkin ise ilerleyen günlerde yeni bir bilgilendirme yapılacağı ifade edildi.

Ankara Metro Saatleri 2026 Güncel Liste (1)

VATANDAŞLARA RESMİ UYARI: ALTERNATİF GÜZERGÂHLARI KULLANIN

EGO’nun sosyal medya üzerinden yaptığı açıklamada, vatandaşların mağduriyet yaşamamaları için alternatif ulaşım hatlarını tercih etmeleri gerektiği vurgulandı. Açıklamada, düzenlemenin Ankara Valiliği’nin aldığı karar doğrultusunda uygulandığı hatırlatıldı.

Yetkililer, özellikle yoğun saatlerde yolcu akışının diğer ANKARAY ve metro istasyonlarına yönlendirileceğini belirtti.

ZİRVE HAZIRLIKLARI KAPSAMINDA ULAŞIM PLANI GENİŞLİYOR

Ankara, 7-8 Temmuz 2026 tarihlerinde gerçekleştirilecek 36. NATO Devlet ve Hükümet Başkanları Zirvesi’ne ev sahipliği yapmaya hazırlanırken, şehir genelinde ulaşım ve güvenlik tedbirleri de kademeli olarak devreye alınıyor.

Bu kapsamda, şehir içi ulaşımda kritik noktalarda kontrollü geçiş ve kısıtlama uygulamalarının devam etmesi bekleniyor.

GÜNLÜK YAŞAMIN ETKİLENMEMESİ HEDEFLENİYOR

Yetkililer, alınan tedbirlerin vatandaşların günlük yaşamını en az düzeyde etkileyecek şekilde planlandığını vurgularken, toplu taşıma sisteminin büyük bölümünün kesintisiz şekilde çalışmaya devam edeceğini ifade etti.

KPSS şartsız yüzlerce personel alınacak! İşte başvuru şartları
KPSS şartsız yüzlerce personel alınacak! İşte başvuru şartları
İçeriği Görüntüle

H Lu Uy Ef Wc A A U76A

Kaynak: Haber Merkezi