Mesut Özarslan'ın AK Parti'ye geçişine Vatandaşlardan dikkat çeken yorumlar
CHP'den istifa ederek AK Parti'ye katılan Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ın siyasi kararı sosyal medyada geniş yankı uyandırdı. Özarslan'ın yaptığı açıklamanın ardından vatandaşlar farklı görüşler dile getirirken, destek mesajlarının yanı sıra eleştirel yorumlar da paylaşıldı.
Mesut Özarslan AK Parti saflarına katıldı
2024 yerel seçimlerinde CHP'nin adayı olarak Keçiören Belediye Başkanı seçilen Mesut Özarslan, 25 Haziran'da Ankara'da düzenlenen AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı'nda resmen AK Parti'ye katıldı. CHP'den istifa eden belediye başkanlarının da yer aldığı toplantıda Özarslan'ın parti rozetini Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan taktı. Özarslan, daha önce yaptığı açıklamada CHP Genel Başkanı Özgür Özel'in kendisine hakaret, tehdit ve iftirada bulunduğunu iddia ederek partisinden ayrıldığını duyurmuştu.
"Keçiören'e hizmet etmeye devam edeceğiz
Rozet töreninin ardından sosyal medya hesabından paylaşım yapan Özarslan, yeni döneme ilişkin şu ifadeleri kullandı:
"Keçiören'imize hizmet yolculuğumuzu aynı azim ve kararlılıkla sürdürürken, yeni başlangıcın ilk ziyaretini AK Parti Keçiören İlçe Başkanlığımıza gerçekleştirdik. Rabbim birlik ve beraberlik içinde ilçemize hayırlı hizmetler yapmayı nasip etsin. Bizim önceliğimiz her zaman Keçiören'imiz, hemşehrilerimiz ve ortak geleceğimiz olacaktır. Bu yeni dönemin ilçemize hayırlı olmasını diliyorum."
Sosyal medya yorumları farklı görüşleri ortaya koydu
Mesut Özarslan'ın AK Parti'ye geçişi sosyal medya platformlarında geniş yankı uyandırdı. Paylaşımların altında yapılan yorumlarda bazı kullanıcılar kararı desteklerken, bazı kullanıcılar ise eleştirilerini dile getirdi. Destek veren yorumlardan birinde bir kullanıcı, "Ne yalan söyleyeyim güzel bir başlangıç olmuş Mesut Bey. Siz Keçiören için çalışmaya devam edin, bize de destek olmak düşer." ifadelerini kullandı. Bir başka kullanıcı ise, "Başkanım başarılar dilerim, yolunuz açık olsun." yorumunu paylaştı.
Eleştirel yorumlar da yapıldı
Sosyal medya paylaşımlarında eleştirel değerlendirmeler de yer aldı. Bazı kullanıcılar parti değişikliğine tepki gösterirken, görüşlerini sert ifadelerle dile getirdi. Bir kullanıcı, "Bizde göte göt denir, döneğe dönek denir, haine hain denir. Neyse ki sen bunların hiçbiri değilsin, değil mi AK Mesut?" yorumunu yaptı. Bir başka kullanıcı ise, "Allah herkese omurga nasip etsin." ifadelerini kullandı.
Tartışmalar sürüyor
Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan'ın AK Parti'ye katılması, Ankara siyasetinde olduğu kadar sosyal medyada da tartışılmaya devam ediyor. Paylaşılan yorumlar, kamuoyunda farklı değerlendirmelerin bulunduğunu ortaya koyarken, sosyal medya kullanıcıları, konuya ilişkin görüşlerini destekleyici ve eleştirel mesajlarla dile getirdi.





