Gazeteci Zafer Şahin, sosyal medya hesabı X üzerinden yaptığı paylaşımlarla Ankara Büyükşehir Belediyesi yönetimini sert ifadelerle eleştirdi.
ANKARA’DA SU SIKINTISI VE TRAFİK ELEŞTİRİSİ
Zafer Şahin, paylaşımında Ankara’da su kesintilerinin yaşandığını, trafik sorununun ise giderek arttığını belirtti. “Ankara’da su yok, Ankara’da trafik var. Ankara’da konser çok, hizmet az.” ifadelerini kullanan Şahin, mevcut belediye yönetiminin şehirde öncelikleri doğru belirlemediğini ileri sürdü.
“ANKARA, KÖYE DÖNÜYOR”
Gazeteci Şahin, Ankara’nın son yedi yıl içinde büyükşehir kimliğini kaybetme yolunda olduğunu dile getirerek, “Başkent, yedi yılın sonunda kocaman bir köye dönme yolunda emin adımlarla ilerliyor.” sözleriyle eleştirisini sürdürdü.
ANKARAY’IN KAPATILMASINA TEPKİ
Şahin, geçtiğimiz pazar günü belediyeden yapılan bir açıklamayı da gündeme getirdi. Ankara’da 30 yıldır sorunsuz şekilde hizmet veren raylı sistem hattı ANKARAY’ın kapatıldığını hatırlatan Şahin, belediyenin gerekçe olarak “patinaj” ifadesini kullanmasına tepki gösterdi. “Neydi bu patinaj sorunu kimse anlamadı. Muhtemelen bakımsızlıktan ya da iş bilmezlikten kaynaklanan bir durum ama ‘soran olursa patinaj deriz’ diye düşünmüş olabilirler.” ifadelerini paylaştı.
“SUÇU ESKİ YÖNETİME ATAMADILAR”
Zafer Şahin, belediyenin bu defa önceki yönetimi suçlamadığını da vurgulayarak, “En azından bu kez suçu eski yönetime atmadılar, çünkü mızrak artık çuvala sığmıyor.” dedi.
“ANKAPARK GİBİ MEZBELELİK OLSUN İSTİYORLAR”
Eleştirilerini sürdüren Şahin, Ankara’nın kaderinin ANKAPARK örneğiyle benzer hale geldiğini savundu. “Galiba çürümeye terk edip sonra İstanbul medyasını gururla gezintiye çıkardıkları ANKAPARK gibi bir mezbelelik yapana kadar devam edecekler Ankara’da.” sözleriyle dikkat çekti.
“BELEDİYENİN EN İYİ ÇALIŞAN BİRİMİ SOSYAL MEDYA”
Belediye yönetiminin hizmette değil, sosyal medyada aktif olduğunu söyleyen Şahin, “Hiç mi iyi bir şey yapmıyor bu belediye derseniz, yapıyor tabii. Sosyal medya birimi çok iyi çalışıyor.” ifadelerini kullandı. Şahin, şehirde su sıkıntısının yaşandığı günlerde belediyenin Kızılay Meydanı’nda dev ekrana Atatürk’ün resmini yansıttığını belirterek, “Sonra troller hep beraber bu icraatı övdü. Belediye başkanının nasıl mükemmel bir adam olduğunu yazıp çizdiler.” dedi.
“GERÇEK BİR İLETİŞİM BECERİSİ”
Gazeteci Şahin, belediyenin sosyal medya stratejisini ironiyle eleştirerek, “Bakın bu gerçek bir iletişim becerisidir. Kötü belediyeciliği sosyal medya algısıyla iyi, muhteşem, olağanüstü göstermek herkesin harcı değil.” ifadelerini kullandı. Paylaşımını “Geçmiş olsun Ankara.” sözleriyle bitiren Şahin, başkentteki belediye yönetimini bir kez daha hedef aldı.





