Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) Gaziantep İl Başkanı Mehmet Sait Kılıç, kentte görev yapan basın mensuplarıyla Mutfak Sanatları Merkezi’nde (MSM) düzenlenen toplantıda bir araya gelerek hem teşkilatın gelecek vizyonunu hem de kamuoyunda tartışma yaratan bazı konulara ilişkin değerlendirmelerde bulundu.
Parti yöneticilerinin de hazır bulunduğu toplantıda konuşan Kılıç, MHP’nin uzun yıllardır fedakârca emek veren kadroların omuzlarında yükselen bir siyasi hareket olduğunu belirterek, siyasetin makam ve mevki değil, gönül işi olduğunun altını çizdi.
“BİZDE SEN-BEN KAVGASINA YER YOK”
Teşkilat yapısında ayrışmaya ve kişisel hesaplara yer olmadığını vurgulayan Mehmet Sait Kılıç, MHP’nin üretken, yapıcı ve kapsayıcı siyaset anlayışını sahaya güçlü bir iradeyle yansıtmaya devam edeceklerini söyledi.

Kılıç, “MHP’nin üretken, yapıcı, kucaklayıcı siyasetini çelikten bir iradeyle sahaya yansıtıyoruz. Teşkilat yapımızda sen-ben kavgasına yer yoktur. Omuz omuza, sırt sırta vererek kutlu hedeflere yürüyoruz. Gaziantep’in her mahallesinde, her sokağında ve her hanesinde bu iradeyi hissettireceğiz. Kaybedecek bir tek insanımız dahi yok. Kapımız ve gönlümüz, bu şehre sevdası olan tüm hemşehrilerimize sonuna kadar açıktır” ifadelerini kullandı.
SEÇİM HAZIRLIKLARINDA ERKEN START
Toplantının ardından gazetecilerin sorularını da yanıtlayan Kılıç, MHP’nin ilçe ve il kongrelerinin Genel Merkez tarafından açıklanan takvim doğrultusunda gerçekleştirileceğini açıkladı. Teşkilat çalışmalarının aralıksız sürdüğünü ifade eden Kılıç, özellikle kadınların aktif siyasette daha fazla yer almasını önemsediklerini belirtti.
Göreve geldikleri günden bu yana yoğun bir çalışma temposu içinde olduklarını dile getiren Kılıç, seçim hazırlıklarının şimdiden başladığını söyledi. “Siyasete sıfırdan başlamadık. Çok deneyimli bir ekibimiz var. 10-15 seçim yaşadık. Yarın seçim olacakmış gibi çalışıyoruz. Önümüzdeki seçimde milletvekili sayımızı artıracağımıza inanıyorum” diyen Kılıç, teşkilatın seçim sürecine yüksek motivasyonla hazırlandığını ifade etti.

SERMET ATAY TARTIŞMASINA AÇIKLIK GETİRDİ
Toplantının dikkat çeken başlıklarından biri de MHP Gaziantep Milletvekili Sermet Atay ile ilgili son dönemde kamuoyuna yansıyan karşılama polemiği oldu. İl Başkanı Mehmet Sait Kılıç, Atay’ın il binasında karşılanması ve Ankara ziyaretlerinde yer almaması konusunda herhangi bir kırgınlık ya da kişisel sorun bulunmadığını belirtti.
Kılıç, milletvekili Atay’ın Türkiye Cumhuriyeti’nin protokol kurallarına uygun şekilde karşılandığını vurgulayarak şu ifadeleri kullandı:
“Kendilerini Türkiye Cumhuriyeti Devleti’nin protokol kurallarına göre karşıladık. Hiçbir eksiklik ya da yanlışlık yapmadık. Kendileri 15 gün sonra geldiler. Kendilerini karşıladık, ağırladık ve uğurladık. Karşılama ve uğurlamada bir hata yaptığımıza inanmıyorum. Ankara’da MHP Genel Başkanı Sayın Devlet Bahçeli’yi teşkilatımız olarak TBMM’de ziyaretimize milletvekilimiz Sermet Atay’ın katılmaması ise kendi takdiridir. Bizim kimseyle şahsi bir meselemiz yok.”
“KAPIMIZ HERKESE AÇIK”
Gaziantep’in her kesimine ulaşmayı hedeflediklerini belirten Kılıç, MHP’nin toplumun tüm kesimlerini kucaklayan bir siyaset anlayışıyla hareket ettiğini ifade etti. Kentin her mahallesine ve her hanesine ulaşmak için çalışacaklarını söyleyen Kılıç, teşkilatın önümüzdeki dönemde saha çalışmalarını daha da yoğunlaştıracağının mesajını verdi.