Erzincan'da gece yarısı yaşanan silahlı saldırı kentte büyük üzüntü yarattı. İddiaya göre eski eşinin bulunduğu eve giden 66 yaşındaki şüpheli, yanında bulunan bir kişiyi de hedef alarak pompalı tüfekle ateş açtı. Saldırıda iki kişi yaşamını yitirirken, olayın ardından kaçan zanlı kısa süre sonra polis merkezine giderek teslim oldu.
OLAY GECE YARISI APARTMANDA YAŞANDI
Kan donduran olay, gece saat 00.30 sıralarında Erzincan merkez Barbaros Mahallesi'nde bulunan 3 katlı bir apartmanda meydana geldi. Apartmandan peş peşe silah sesleri yükseldiğini duyan vatandaşlar, olay yerinden hızla uzaklaşan bir kişiyi de fark edince durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda polis ve sağlık ekibi sevk edildi.
İKİ KİŞİNİN HAYATINI KAYBETTİĞİ BELİRLENDİ
Ekiplerin apartmanın üçüncü katındaki dairede yaptığı incelemede, 42 yaşındaki S.K. ile 32 yaşındaki U.B.'nin pompalı tüfekten çıkan saçmalarla vurularak yaşamını yitirdiği tespit edildi. Sağlık ekiplerinin yaptığı kontrollerde iki kişinin de olay yerinde hayatını kaybettiği belirlenirken, polis ekipleri apartman ve çevresinde geniş güvenlik önlemleri aldı. Olay yeri inceleme ekipleri dairede uzun süre delil çalışması yürüttü.
ŞÜPHELİ POLİS MERKEZİNE GİDEREK TESLİM OLDU
Saldırının ardından olay yerinden ayrılan şüpheli B.K. (66), bir süre sonra kendi isteğiyle polis merkezine giderek teslim oldu. Yapılan ilk incelemelerde gözaltına alınan B.K.'nin, hayatını kaybeden S.K.'nin eski eşi olduğu öğrenildi. Olayın kesin nedeni ve saldırıya ilişkin ayrıntılar, yürütülen adli soruşturma kapsamında araştırılıyor.
CENAZELER OTOPSİ İÇİN MORG'A KALDIRILDI
Cumhuriyet savcısının olay yerinde gerçekleştirdiği incelemenin tamamlanmasının ardından S.K. ile U.B.'nin cenazeleri, kesin ölüm nedenlerinin belirlenmesi amacıyla Erzincan Mengücek Gazi Eğitim ve Araştırma Hastanesi morguna kaldırıldı. Otopsi işlemlerinin ardından cenazelerin ailelerine teslim edilmesi beklenirken, polis ekipleri olayla bağlantılı tüm ihtimalleri değerlendirerek soruşturmayı sürdürüyor.