İstanbul’un Şişli ilçesinde sokakta yürüyen bir kadını takip ederek rahatsız ettiği iddia edilen şüpheli, polis ekiplerinin çalışması sonucu yakalandı.
İstanbul’un Şişli ilçesinde sokakta yürüyen bir kadını takip ederek rahatsız ettiği iddia edilen şüpheli, polis ekiplerinin çalışması sonucu yakalandı.
Olay, 21 Haziran Pazar günü Meşrutiyet Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre Aysel H., sokakta yürüdüğü sırada bir kişinin kendisini takip ettiğini fark etti.
Şüphelinin, Aysel H.’yi sözlü olarak rahatsız ettiği ve fiziksel temasta bulunmaya çalıştığı iddia edildi. Olayın ardından şüpheli hızlı adımlarla bölgeden uzaklaştı.
Yaşananların ardından polis merkezine giden Aysel H., şüpheli hakkında şikayette bulundu. Başvuru üzerine çalışma başlatan polis ekipleri, çevredeki güvenlik kamerası görüntülerini incelemeye aldı.
Yapılan incelemelerde şüphelinin S.G. olduğu belirlendi. Polis ekipleri, şüphelinin yakalanması için çalışma başlattı.
Çalışmaların devamında S.G.’nin Şişli’de bir fırında çalıştığı tespit edildi. Polis ekipleri, şüpheliyi çalıştığı iş yerinde ekmek yaptığı sırada gözaltına aldı.
Yapılan kontrolde şüphelinin sigortasız çalıştırıldığı da belirlendi. Bu nedenle iş yeri hakkında idari işlem başlatıldı.
Emniyetteki işlemlerinin ardından “cinsel taciz” suçundan adliyeye sevk edilen S.G., çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Olay anı ise çevredeki bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı.
Yaşadıklarının ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan Aysel H., Şişli Emniyet Müdürlüğü ekiplerine teşekkür etti. Aysel H., ifadesini verdiği sırada polis ekiplerinin kamera kayıtlarını inceleyerek şüpheliyi tespit ettiğini ve kısa sürede yakaladığını belirtti.
Aysel H., “Şişli Emniyet Müdürlüğü’ne, özellikle Asayiş Büro’ya gerçekten teşekkür ederim. Çok titiz bir çalışma yapmışlar. Kısa sürede şahsı tespit edip yakaladılar” dedi.
Yaşadığı olayın ardından herkese çağrıda bulunan Aysel H., “Umarım bir daha kimsenin başına böyle bir şey gelmez. Ama lütfen karşılaşırsanız sesinizi çıkarın. Hakkınızı koruyun, talep edin. Ben öyle yapıyorum, yapmaya çalışıyorum” ifadelerini kullandı.
Aysel H., sosyal medya paylaşımında kendisine destek verenlere de teşekkür etti.
Aysel H., “Herkese desteği ve ilgisi için çok teşekkür ederim. Çok fazla mesaj ve telefon aldım. Gerçekten yoğun ve yorucu bir gündü. Artık rahatlıkla hayatıma devam edebilirim. Bundan sonra adli süreç devam edecek” dedi.