Eskişehir’in Sivrihisar ilçesinde bulunan bir maden ocağında meydana gelen iş kazasında 2 işçi yaralandı. Taş kırma kuyusuna düşen işçiler, itfaiye ekiplerinin çalışmasıyla kurtarıldı.
Olay, Sivrihisar ilçesine bağlı kırsal Böğürtlen Mahallesi’ndeki bir maden ocağında meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, ocakta çalışan Nihat E. ve Bekir A., silo üzerinden taş kırma kuyusuna düştü.
EKİPLER OLAY YERİNE SEVK EDİLDİ
İhbar üzerine bölgeye jandarma, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri, kuyuya düşen işçileri kurtarmak için çalışma başlattı.
Ekiplerin müdahalesiyle Nihat E. ve Bekir A., bilinçleri açık şekilde kuyudan çıkarıldı.
İŞÇİLERİN DURUMLARI İYİ
Sağlık ekipleri tarafından olay yerinde ilk müdahaleleri yapılan 2 işçi, ambulanslarla Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Tedavi altına alınan işçilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.




